Hoofdstuk 3 - Paragrafen

3.8 Projecten

3.8.1.2 Wat hebben we bereikt

Wij zijn binnen het programma Hart van de Heuvelrug verantwoordelijk voor de volgende projecten:
Hart van de Heuvelrug:

• Kamp van Zeist
  • Woonwijk Sortie 16
  • Oostelijke Corridor

Vliegbasis Soesterberg:

• Woonwijk Vliegbasis Soesterberg
  • Kavels Westflank
  • Park Vliegbasis Soesterberg
  • Ecologische corridor Camp New Amsterdam

Naast onze projecten voeren ook de gemeenten Zeist en Soest projecten uit. Dit zijn voor de gemeente Zeist de projecten Willem Arntsz Hoeve (WA Hoeve) en Huis ter Heide West. Voor de gemeente Soest gaat het Oude Tempel. Wij zijn financieel eindverantwoordelijk voor deze gemeentelijke projecten. De projecten zijn niet in deze jaarrekening opgenomen, omdat ze niet drukken op de jaarlijkse begroting.
De Tussenrapportage Hart van de Heuvelrug en Vliegbasis Soesterberg (oktober 2022) gaat inhoudelijk in op de stand van zaken van deze projecten. In de mastergrondexploitatie Hart van de Heuvelrug en grondexploitatie Vliegbasis Soesterberg (maart 2023) geven we ook een financiële stand van zaken.