Programma 5. Bereikbaarheid I - Algemeen

Beleidsdoelen

5.1.2

Er worden studies uitgevoerd naar trajecten en bereikbaarheidsknelpunten

Het overgrote deel van de studies zijn volgens planning uitgevoerd. Een klein deel schuift door naar 2023. Deze verschuivingen komen door capaciteitstekort, maar ook doordat sommige projecten afhankelijk zijn van externe ontwikkelingen.

Beoogd resultaat 2022

Status

Toelichting

Uitvoeren van 14 trajectstudies, Voor het grootonderhoud in 2023 worden verbeteringen in beeld gebracht die hierin meegenomen kunnen worden. (evt wel locatie/wegnr’s opnoemen)

 

N201 gehele tracé: De studiefase is met een jaar verlengd om te komen tot kleiner en kosteneffectiever maatregelenpakket. De studie wordt in het tweede kwartaal van 2022 afgerond

Onderzoek op 10 locaties/trajecten om de bereikbaarheid, verkeersveiligheid en leefbaarheid te verbeteren (N221 Paleis Soestdijk, N221 Traject 28, 29 en30 (Poort van Baarn), N224/226 Rotonde Woudenberg, N224 Stationsweg Oost, N225/N226 Donderberg, N238 Drieluik Den Dolder, N401, westelijke rotonde A2, N230 Divergerende Diamant, N403 Traject 90, N226 Maarnse Grindweg)

De studies naar de N224/N226 Woudenberg, N225/N226 Donderberg, N401 westelijke rotonde A2, N403 traject 90 en N226 Maarnse Grindweg zijn afgerond.
De studies N221 Paleis Soestdijk en N238 Drieluik Den Dolder zijn gestart en verlopen nog volgens planning.
Door capaciteitstekort en in enkele gevallen inhoudelijke uitdagingen hebben de studies Poort van Baarn, N224 Stationsweg Oost en de N230 Divergerende Diamant uitloop.

Deze pagina is gebouwd op 06/15/2023 07:51:47 met de export van 06/15/2023 07:34:16